9 Ocak 2013 Çarşamba

Buz


Donuyoruz sevgili futbol severler. İstanbul goygoyundan sıra gelmese de, memleketin birçok yerinde son yılların en soğuk günleri yaşanıyor. Tabii, burada kar yağmıyor, ama şu 3 gündür buradaki kuru soğuğu, ayazı kelimelerle anlatamıyorum. Sadece 5 dakika yolda yürümek bile, açık yerlerinizi neredeyse felç edebiliyor. Yüzler, eller perişan. Dışarıyı geçtim, evin içinde bile hissediyoruz bu soğuğu. Evin her mevsim en sıcak olan odasında, üstümde iki kat kıyafetle oturuyorum. Kapıyı pencereyi geçtim, panjurlar bile kapalı. Antalya'nın cehennem gibi yazında, 50 dereceye varan sıcaklıklarda evi buz tutturabilen klima en son ayarda çalışıyor. Tüm bunlara rağmen hâlâ üşüyoruz. Mutfak zaten evden bağımsızlığını ilân etmek üzere. Oda sıcaklığında duran damacanadan buz gibi su çıkıyor. Evde canım sıkıldıkça gidip dışarıya baktığım mutfak camına 3 metreden fazla yaklaşmak mümkün değil. Haberlerde rastladım, Antalya'da son 8 yılın en soğuk gecesi yaşanmış. Kim bilir ülkenin başka nerelerinde ne soğuk rekorları kırılıyordur.

Bu arada... İstanbul çok soğukmuş, deli gibi kar yağıyormuş. Evet, evet....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder