10 Ocak 2013 Perşembe

...Ali Sami!


Fiorentina'yla 3 senelik gurur dolu maceramın sonuna gelmişim. En uygun adres Manchester City. Kabul ediyorum teklifi, düşüyorum Premier Lig yoluna. Sezona çok da iyi başlıyoruz. İlk haftalarda üst üste galibiyetlerle ligin ilk sırasına yerleşiyoruz. Forvet desen, takımın en bereketli yeri. 5 tane rotasyon oyuncum var. Mümkün olduğunca şans vermeye çalışıyorum. Her biri birbirinden coşkulu; takır takır...

Derken bir gün bir habere rastlıyorum: "Hava durumu Balotelli'yi gitmeye zorluyor." Neyse, deyip devam ediyorum. Birkaç gün sonra, "İklimden nefret eden Balotelli, tekliflerle ilgileniyor" şeklinde bir manşet. Habere bakıyorum: "Barcelona ve Real Madrid'in ilgilendiği, soğuk ve yağışlı havadan şikayetçi Balotelli, yeniden sıcak bir yerde oynamak istiyor. Fakat henüz City'ye ulaşmış resmi teklif yok." Ben iyice şaşırıyorum. Birkaç gün daha geçiyor. Balotelli benimle konuşmak istiyor: "Hocam (aslında "boss" diyor da böyle çevirdim), basında yazılanlara aldırış etmeyin. Ben burada olmaktan, bu takımda oynamaktan mutluyum. Sadece sürekli yağan yağmura alışık değilim. Havanın daha yumuşak ve kuru olduğu yerlerde yetiştim ben. Arz ederim."

ADAMLAR OYUNA "İNGİLTERE'DEKİ İKLİMİN GÜNEYLİ FUTBOLCULAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN YARATACAĞI SONUÇLARI" KOYMUŞLAR! DAHA NE OLSUN!

Böyle bir özellik menajerlik oyunlarında olabilir - ki muhtemelen Football Manager'da vardır. Ama FIFA'nın böyle bir durumu akıl edip, kariyer moduna özellik olarak koyması... HAKİKATEN İNANILIR GİBİ DEĞİL HAŞMET!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder