7 Şubat 2012 Salı

Sen İngiltere'sin, Büyük Düşün!


2010 Dünya Kupası'ndan erken elenmenin üzüntüsü ve bu elenmenin ezeli rakiplerinden 4 yiyerek yaşanmasının şokuyla turnuvadaki iç saha formalarını kupadan sonra hemen değiştirdi İngilizler. Bence o forma, son zamanlardaki en güzel İngiliz iç saha formasıydı. Ama ömrü kısa oldu. İngiltere, klasik forma zamanına çok ters bir zamanda işte bu yukarıdakini çıkardı. 2010'un sonbaharıydı...

Bu formayı hiç sevemedim. Zaten -bana göre- sevilecek bir yanı da yoktu. Bir kere o acayip mavi tonu nedir öyle? Hem hiç yakışmıyor, hem de yıllarca İngiltere'nin böyle bir renk kullandığını görmedim. Ayrıca düz renk, desensiz beyaz formanın altına hiç gitmemiş. Hani en azından formada birkaç desen falan olsa şortla uyumluluk gösterecek; o da yok. Yakaya hiç girmiyorum...

Türkiye ve Hollanda'dan sonra milli arenada en sevdiğim takım olan İngiltere, bu formasıyla gerçekten ayıp etmişti. Üstelik çoğu kişi de Euro 2012'de bu formanın giyileceğini düşünüyordu ki gidişat da onu gösteriyordu. Fakat ben hiç inanmadım. İnanmak istemedim. İngilizler'in normalde deplasman formalarını tanıttığı turnuva öncesi bahar döneminde bu kez yeni iç saha formalarını tanıtacaklarını düşündüm hep. O umutla yaşadım bugüne kadar...

Neyse, fazla da abartmayalım. Sözün özü; az önce şu haberle ayağa fırladım. Diyor ki: "İngiltere bu ay, henüz detaylarını bilmediğimiz yeni bir iç saha forması çıkaracak. Formanın 29 Şubat'ta Wembley'deki Hollanda maçında giyilmesi bekleniyor."

Yanımda adam olsa halay çekerdim. O derece...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder