5 Şubat 2012 Pazar

Forma Tasarımlarım - 2


Theeselvargen'la çıktığım yolculuğun 2. sezonunda, yine en sevdiğim renklerden olan ama nedense PES 2011'deki 10 yıllık kariyerimde hiç kullanmadığım turunucyu tema olarak kullanmaya karar verdim. "Tema" derken ne mi demek istiyorum? Birazdan anlarsınız.

Üstteki forma, bu sezonki iç saha formamız. Düz bir tasarım yaptım, kombinasyonsuz. Yakada, kolda ve çorapta beyaz desenlerle birlikte fontları da beyaz yaparak beyazı formanın ikinci rengi şeklinde kullanmış oldum. Şorta ise herhangi bir desen koymadım; gayet düz.


Bu sezonki en sevdiğim formam belki de bu yukarıdaki. Kendisi özel bir formadır. Hollanda'nın Fransa 98'deki iç saha formasından birazcık(!) özenerek yaptığım bu özel formayı, Avrupa Ligi için tasarladım. Maalesef gruptan çıkamayınca, bu güzel formamı sadece 3 maçta giyebilmiş oldum. Fazla anlatılacak bir yanı yok; turnucu-siyah birlikteliğine beyaz şortla farklı bir hava katmaya çalıştım. Bence gayet de hoş oldu.


Bu forma da, üstteki özel formanın siyah şortla kombine hâli. Avrupa Ligi'nde iki maçta kullandım bu şekilde.


Deplasman formam da bu. Tam Portakallar'dan gittim bu sezon. Bu formayı da Hollanda'nın Fransa 98 ve Euro 2000'de giydiği deplasman formalarından esinlenerek yaptım. Düz, koyu mavi bir forma ve üstüne -fontlar da dâhil- tamamen turunucu desen ve baskılar.


Geçen sezonun aksine futbolcu formalarımda dar kesim kullanmadım. Onun yerine kaleci formalarımda bu yola başvurdum. Bu, beyaz çorapla kombine siyah formayı sezonun büyük bölümünde kullandım. Koltuk altından aşağı inen ve siyaha yakın tonlarda olan desen, dar kesimle çok güzel durdu.


Siyah formayla tamamen aynı tasarımda olan bu gri kaleci formasında da yine aynı desen bulunuyor. Düz gri, çok açık ve hoş olmayan bir görüntü yaratacağı için siyah çorapla kombineledim. Diğerine göre az maçta giydirdim bu formayı. Hoş bir alternatif olarak kaldı kenarda.

Bu sezon da icraatlarım bunlardı. İlk iki sezonda çok düz tasarımlar yaptım. Gelecek sezon iç saha formamın kesinlikle çubuklu, bantlı, parçalı gibi çift renkli bir forma olacağını söyleyebilirim. Henüz aklımda bir tasarım oluşturamasam da konsept hemen hemen belli. Yazımı yine her türlü öneriye açık olduğumu söyleyerek bitireyim.

2 yorum:

  1. Bunları photoshop ilemi yapıyorsun? oyuna nasıl ekliyorsun ? teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  2. Oyun içinden yapıyorum. Düzenleme (Edit) modundan... Fakat yalnızca lisanssız ve çakma takımlarda forma düzenlemesi yapılabiliyor.

    YanıtlaSil